Vrácení a reklamace zboží
Vrácení zboží
Zakoupené zboží mi můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud mi důvod napíšete, pomůžete mi tím v dalším zkvalitnění mých služeb.
Postup vratky:
- Vyplňte a vytiskněte si formulář vrácení zboží ( odstoupení od kupní smlouvy ) s informacemi o vraceném zboží
- Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný vratkový formulář (viz bod 1)
- Balík odešlete na adresu:
- Lucie Grajzová Vysoká 532/8 Brno 639 00
- Jakmile mi zboží dorazí, obratem zařídím odeslání peněz zpět na váš účet
Vaše spokojenost je pro nás důležitá, proto peníze nijak nezadržuji po celou dobu zákonné lhůty a odesílám na účet v co nejkratším čase po doručení zboží ke mě .
Reklamace zboží
Ačkoli vždy kladu maximální důraz na kvalitu mého zboží , může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.
Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu, nebo je poškozeno), neváhejte mě kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.
Postup reklamace:
- Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu :pappdesign86@gmail.com kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážu vyřídit výrazně rychleji, když mi zašlete fotografii závady. Často jsem schopna celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie.
- Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašlu vám formulář k reklamaci, který mi zašlete vyplněný s reklamovaným zbožím.
- Opravu se snažím vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.
Potřebujete poradit?
1. Výběr zboží
Vyberte si produkty a přidejte je do košíku. Až budete mít vybrány všechny produkty, klikněte v horním pravém rohu na ikonku košík.
2. Nákupní košík
Po rozkliknutí nákupního košíku uvidíte přehled o vybraném zboží. Pokud je vše v pořádku zvolte "Pokračovat v objednávce"
3. Doprava a platba
Vyberte způsob dopravy: ,Zásilkovna, Osobní odběr
Zvolte způsob platby: převodem (pokyny k platbě dostanete na Váš email), nebo dobírkou.
4. Vaše údaje
Vyplňte fakturační adresu, popřípadě doručovací adresu pokud se liší.
Kliknutím na "Odeslat objednávku" souhlasíte s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů.
5. Dokončení objednávky
Na Vámi uvedený email Vám dorazí potvrzení objednávky. Je zde vidět číslo objednávky, které je také variabilním symbolem.
Pokud je zboží skladem snažíme se odeslat ihned po připsání platby
Děkujeme za Váš nákup 😊 Váš Papp Design